راهنماي خريد لوازم دكوراتيو منزل

بررسي نيازمندهاي روزانه

راهنماي خريد لوازم دكوراتيو منزل

امروز در اين مطلب قصد دارم تا شما را با هنري بنام دكوراتيو يا طراحي داخلي آشنا كنم

اگر كارمند هستيد يا خانم خانه دار فرقي نميكند ديگر نياز نيست تا دقايق بسياري از روزها حتي سال ها با دكور و فضاي خسته كننده خانه و يا محل كارسپري كنيد بهتره آستين بالا بزنيد و با لوازمي كه اين روزها بعنوان دكوري معروف شده اند دستي به ديزاين خانه خود بزنيد .

قطعا استفاده از وسايل تزئيني و دكور هنر شما رو نشون ميده و ميتونيد فضايي درست كنيد كه احساس آرامش بيشتري داشته باشيد

وسايل تزييني  و لوازم دكوري منزل ، به عنوان تزيينات متحرك ، سليقه مالك را منعكس مي كنند و فضاي شخصي منحصر به فردي را ايجاد مي كند.

اين موارد مي توانند مرزهاي صنعت دكوراسيون سنتي را با استفاده از صنايع دستي ، منسوجات ، كلكسيون ها و مواردي مانند لامپ ها ، وسايل گل و گياهان مجدداً تركيب كنند تا مفهوم جديدي ايجاد كنند.

انواع لوازم دكوري فانتزي

لوازم دكوري فانتزي و دكوراتيو منزل منزل اقلام بسياري را شامل مي‌شود كه مي توان به  انواع آينه هاي ديواري و قدي، دكورهاي ديواري، شمعدان و گلدان در جنس‌ها و طرح‌هاي مختلف، انواع ظروف پذيرايي دكوراتيو ، انواع قاب عكس، ميز عسلي و جلو مبلي ، انواع قاليچه ‌هاي تزئيني و روفرشي كشدار و ريسه‌هاي تزئيني، پاف، رخت آويز، ساعت، مجسمه و لوستر و … اشاره كرد.
شما حتي مي توانيد با انتخاب يك پرده اتاق خواب در رنگ و طرح خاص ، زيبايي بيشتري به محيط اتاق خواب خود بدهيد.

چند توصيه درباره دكور و تزئينات خانه

كيفيت را فداي كميت نكنيد

طبق نظر متخصصان طراحي دكوراسيون داخلي، استفاده از يك نقاشي گران قيمت يا يك عدد ظرف خاص و با كيفيت چيدمان خانه شما را بسيار زيباتر و منحصربه فردتر از زماني نشان مي دهد كه چندين ظرف و وسيله بي كيفيت در گوشه و كنار خانه قرار داده ايد.

پس صرف نظر از اينكه چه نوع وسيله دكوري خريداري مي كنيد توصيه شماره يك متخصصان به شما اين است خريد اجناس بي كيفيت ممنوع!

 

پيشنهاد مطالعه : 10 كاري كه بايد قبل از كاشت مو انجام داد

سايز مناسب

در كنار توجه به كيفيت و زيبايي لوازم دكوراتيو يك اصل را هميشه در نظر داشته باشيد، نسبت و تناسب! آويختن يك تابلوي نقاشي سي سانتي متر در سي سانتي متر بر روي ديواري خالي و بلند و بزرگ همانقدر بي معني است كه به زور جاي دادن مبلمان ۱۲ نفره در اتاق ۶ متري! قدم دوم در انتخاب لوازم دكوري توجه به اندازه كلي اتاق و اسباب و اثاثيه داخل اتاق است.

اگر خانه كوچكي داريد از خريدن لوازم دكوري حجيم صرف نظر كنيد.

براي خانه هاي بزرگ هم استفاده از لوازم دكوري بزرگ به گرم تر شدن فضاي خانه كمك خواهد كرد.


استفاده از رنگ ها و بافت هاي مختلف

حقه رنگ و بافت در تكميل دكوراسيون خانه به كمك شما خواهد آمد. منظور از اين حقه اين است كه اگر وسايل خانه شما طرح دار و شلوغ به نظر مي رسند با استفاده از فرش، كوسن و ملحفه هاي تك رنگ و ساده مي توانيد چيدمان خانه تان را چشم نواز و كمي متعادل تر كنيد. اگر هم هنگام خريد وسايل خانه طرفدار وسايل تك رنگ و ساده بوده ايد از انتخاب لوازم دكوري با بافت ها و طرح هاي مختلف نترسيد، آنها مي توانند مكمل چيدمان خانه شما باشند و به خانه روح و گرما ببخشند.


خريد دكوراتيو و لوازم دكوري

اين روزها تب دكوراسيون داخلي و دكوراتيو منزل به شدت بالا است و اغلب خانواده‌ها سعي مي‌كنند تا جديدترين لوازم دكوري منزل و منحصر به فردي براي منزل خود طراحي كنند و وسايل تزييني و دكوراتيو از جمله مواردي است كه در اين مورد كمك بسياري خواهد كرد.دكوراسيون منازل به هنر و دانش در ساخت فضاي داخلي و خارجي جذاب تر و كاربردي تر براي ساكنان آن اشاره دارد.

خريد لوازم دكوراتيو چشم‌نواز و جذاب براي زيباتر ديده شدن منزل و ايجاد جلوه‌هاي بصري آرام‌بخش و ديدني از جمله مواردي است كه در دهه‌هاي اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته است.
در هنگام خريد لوازم دكوراتيو عناصر مختلفي مانند رنگ ، سبك مبلمان ، طراحي كف و غيره در نظر گرفته مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.