آرشیو اردیبهشت ماه 1401

بررسي نيازمندهاي روزانه

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

تعمیر تلویزیون سامسونگ و بررسی علت ایراد و رفع آن در منزل یکی از روش های بازاریابی است که برخی شرکت های خدماتی برای رفاه حال مشتریان و جلوگیری از صدمات احتمالی و ناخواسته در حین جابه جایی و حمل در نظر گرفته اند. در واقع این مراکز به جای بردن تلویزیون به تعمیرگاه، تعمیرکار و تیمش را به خانه آورده و تمامی تعمیرات صفر درصد را در حضور مشتری انجام می دهند.

بنابراین می توان گفت که سپردن تعمیر تلویزیون samsung به شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیرات خانگی، علاوه بر جلوگیری از اتفاقات ناخواسته، می تواند از سوء استفاده از تعویض قطعات اصلی با قطعات تقلبی جلوگیری کند و هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی برای شما بصرفه باشد

تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل چه مزایایی دارد

ارائه سرویس تعمیرات در منزل می تواند دارای مزایای خاص خود باشد از جمله :

حذف مشکلات جابه جایی و حمل و نقل

وسایل حمل و نقل و تجهیزات الکتریکی بسیار سنگین و حساس مانند تلویزیون، مشکلات و استرس های خاص خود را دارند و گاهی اوقات دسترسی سریعتر به خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ را با مشکل مواجه می کنند.

ضمناً در حمل و نقل تلویزیون، احتمال شکستگی و آسیب دیدن آن بسیار زیاد است و ممکن است در عرض چند ثانیه تلویزیون صدمات جبران ناپذیری به تلویزیون وارد شود که شما را وادار به پذیرش ضرر مالی کند . خوشبختانه در خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل، تمام زحمت و استرس حمل و جابه جایی این وسایل حساس از بین رفته است و افراد می توانند تنها با تماس با شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر در منزل و ثبت سفارش تکنسین را به خانه یا محل کار خود بیاورند

عدم استفاده از قطعات تقلبی

یکی از مشکلاتی که متاسفانه در تعمیر تلویزیون در کارگاه ها و مراکز تعمیرات مختلف شاهد آن هستیم، قرار دادن قطعات تقلبی به جای قطعی با کیفیت و اصل در قسمت های مختلف تلویزیون است.

 اگرچه این کار در ابتدا ممکن است تاثیر چندانی بر عملکرد تلویزیون نداشته باشد ، اما پس از مدتی به دلیل تاثیرات مخرب قطعات تقلبی بر روی سایر قطعات، ممکن است در روند کاری تلویزیون اختلال ایجاد شود و از کیفیت نمایش آن نیز کاسته شود از طرف دیگر افراد مجبود به هزینه های دوباره برای تعمیرات می باشند .

 در تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل تمامی قطعات با حضور مشتری باز شده و پس از تعمیر به محل اولیه بازگردانده می شود. شرکت های معتبر تعمیرات تلویزیون سامسونگ در صورت نیاز به تعویض قطعات، قطعات اصلی را برای تعمیرکار خود ارسال می کنند تا در مدت زمان کوتاهی با ارائه خدمات بهتر از خرابی مجدد قطعه و ایجاد مشکلات مختلف برای تلویزیون جلوگیری کنند.

علت خرابی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ با توجه به کیفیتی که دارد مورد استقبال اکثر خانواده ها قرار گرفته اما این وسیله حساس ممکن است بعد از مدتی کارکرد با خرابی و مشکلاتی روبه رو شود که بسیاری از این مشکلات نرم افزاری بوده و با بروزرسانی تلویزیون می تواند برطرف شود از طرف دیگر ممکن است بعضی مشکلات سخت افزاری باشد که نیاز هست حتما به مراکز مجاز مراجعه کنید. بنا بر گزارش تکنسین های مجموعه استاد تی وی  5 ایراد شایع در این تلویزیون ها وجود دارد برای آشنایی بیشتر می توانید این مقاله از اینجا را مطالعه کنید

آیا تعمیر تلویزیون در منزل هزینه ها را افزایش می دهند

به طور کلی هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ یا هر برند دیگری به قطعه مورد استفاده، مراحل و نوع تعمیر بستگی دارد . بنابراین می توان گفت اعزام تعمیرکار به منزل به معنای افزایش هزینه تعمیر تلویزیون نیست و حتی در برخی موارد حذف هزینه حمل و نقل تلویزیون می تواند کمتر باشد و ممکن است از نظر زمانی هم باعث صرفه جویی در زمان شود

مشکلات متداول تلویزیون های LED و LCD سامسونگ


تلویزیون ها مانند هر وسیله دیگری ممکن است بعد از مدتی استفاده دچار مشکلاتی شوند که اگر این مشکلات بصورت سخت افزاری باشند بهتر است تا با مجموعه های که خدمات تعمیر را برعهده دارند مراجعه کنیم زیرا می توان در بروز اتفاقات بدتری پیشگیری کرد.
اما بنا بر اعلام تکنسین های مراجعه کننده به منازل برای تعمیرات تلویزیون عمده اتفاق های مشترکی که ممکن است برای تلویزیون های LCD و LCD رخ دهد شامل موارد زیر می باشد 

1-خاموش روشن شدن ناگهانی تلویزیون
2- سیاه شدن تصویر تلویزیون
3- تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد
4- وجود خط های باریک افقی و عمودی روی صفحه تلویزیون
5- وجود مشکل در خروجی صداهای تلویزیون 

برای آشنایی بیشتر با نحوه رفع این مشکلات می توانید این مقاله را مطالعه کنید
 

ویژگی های مرکز تعمیر تلویزیون در منزل

با توجه به استقبالی که از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل یا منزل شده، بسیاری از مراکز و شرکت های ارائه خدمات تعمیر در منزل را به لیست خدمات خود افزوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده اند.

اما آیا خدمات ارائه شده توسط این مراکز یکسان می باشند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که از آنجایی که در مراکز مختلف مدیرانی با رویه های مختلف وجود دارند و البته تعمیرکاران متفاوتی وجود دارند که هر کدام به یک اندازه در انجام وظایف خود احساس مسئولیت می کنند، کیفیت خدمات در مراکز مختلف نمی تواند یکسان باشد .

 بنابراین لازم است با در نظر گرفتن فاکتورهای خاصی بهترین مرکز با بهترین و بالاترین خدمات را انتخاب کنید تا از تعمیر تلویزیون سامسونگ خود رضایت بیشتری داشته باشید.

 از جمله فاکتورهای مهمی که در هنگام انتخاب بهترین مراکز خدمات تعمیر تلویزیون خانگی مورد توجه قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ویژگی های تعمیر تلویزیون در منزل

سرعت العمل در خدمات تخصصی

نکته ای که باید در انتخاب بهترین مرکز مدنظر قرار داد سرعا عمل و دقت نظر در فرآیند تعمیرات می باشد. زیرا با تعمیر سریع‌تر تلویزیون، مشتریان استرس و نگرانی کمتری را تحمل می‌کنند و می‌توانند خیلی سریع‌تر به استفاده از تلویزیون خود برگردند.

بنابراین قبل از انتخاب یک مرکز حتما از زمان اعزام تعمیر کار و دقت در فرآیند تعمیرات مطمئن شوید

ارائه خدمات تخصصی توسط تکنسین دوره دیده و متخصص

تکنسین هایی که برای تعمیر تلویزیون سامسونگ اعزام می شوند باید تجربه و دانش لازم را برای تشخیص سریع علت مشکل و نحوه رفع آن داشته باشند تا خدمات با بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهند.

 بنابراین یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب بهترین مراکز خدمات تعمیر تلویزیون، حرفه ای بودن و تجربه تعمیرکارانی است که در این مجموعه ها مشغول به کار هستند.

تکنسین تعمیر تلویزیون

با حوصله بودن تعمیر کار

یکی از مواردی که می تواند تاثیر بسزایی در انتخاب بهترین مراکز خدماتی داشته باشد، رفتار تعمیرکاران اعزامی با مشتریان و پاسخگویی به سوالات آنها است.

در واقع مراکزی که معمولا تعمیرکاران کم حوصله ای دارند که قادر به برقراری ارتباط کلامی با مشتریان نیستند را نمی توان به عنوان بهترین مراکز تعمیر تلویزیون سامسونگ معرفی کرد.

در صورت تمایل به دریافت خدمات تعمیر تلویزیون در منزل و اعزام کارشناس می توانید به سایت شرکت خدمات استاد تی وی مراجعه نمایید. این مجموعه خدمات که در واقع مرکز تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی و OLED با بهره مندی از افراد آموزش دیده در زمینه تعمیر تلویزیون های سامسونگ، ال جی و ... و استفاده از قطعات اورجینال آماده ارائه خدمات در منزل می باشد برای ارتباط با این مرکز می توانید از آدرس اینترنتی ostadtv.com استفاده نمایید.